Boligselskabets administration har revideret handleplan i forbindelse med skybruds- og stormskader.

 

I den forbindelse er der indgået aftale med et andet skadesservicefirma.

 

Fremover vil Dansk Bygningskontrol bistå med assistance ved akut afhjælpning af skader fra skybrud og storm.

Herunder evt. opsætning af affugtere, rapportering til boligselskabet for videre forsikringsbehandling etc.

 

Telefonnr til vagt findes under menuen "Akuthjælp" og under oplysning om afdelingernes tilknyttede håndværkere til nødkald.

Vigtig indformation

Alle afdelingsmøder er aflyst. Der vil komme nye datoer på sener tidspunkt. Vi forventer at kunne afholde afdelingsmøderne efter sommerferien i september.

 

Nødberedskab for kontakt til administration

Administrationen følger regeringens henstilling i fase 2. Personalet vil fra mandag den 18. maj 2020 være tilbage på kontoret.

 

Det er nu muligt for personligt fremmøde på kontoret i Albanigade 44. Hvor vi overholde regeringens retningslinjer med afstand og der er mulighed for at afspritte hænder. 

 

I vil fortsat kunne få hjælp ved behov. 

Henvendelse skal ske pr. mail. Helst til : Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. 

Alternativt mail eller pr. telefon direkte til følgende medarbejdere :

Administrator Hanne Andersn, Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den., tlf. 63124857

eller

Administrationschef Tine V. Jensen, Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.., tlf. 4422 5208

 

 

  

Kommende aktiviteter

Afdeling 2
10 sep 2020
Ny Dato - Afdelingsmøde/jubilæum
Afdeling 3
16 sep 2020
Ny Dato - Afdelingsmøde
Afdeling 1
23 sep 2020
Ny Dato - Afdelingsmøde

Historisk materiale

Klik på billedet og gå på opdagelse i vores historiske arkiv

IMAG1413

 

God fornøjelse